Saturday, September 1, 2007

Blogu' unui nou inceput


Un moment foarte dragut si fericit in viata mea, am fost la mare, m-am
facut maro, m-am plimbat pe plaja si am vazut un rasarit. Marea aia
linistita care parca imi trage sufletul mereu a dat nastere celui mai
stralucitor soare. Iar tu ai fost acolo cu mine sa-l vezi. Mi-ai carat
adidasii, mi-ai dat de mancare, m-ai lasat sa dorm langa trupul tau
cald si m-ai sarutat cum numai tu stii. M-ai facut fericita atunci si stiu
ca ai putea sa ma faci din nou. Ai facut pentru mine mai multe decat
multi altii si nu m-am mai gandit decat la tine de atunci. Noroc ca am
de scris, altfel as fi innebunit in fiecare zi asteptand sa vorbesc cu tine.
N-as fi crezut ca o sa zic asta cand am vorbit prima data, dar nu mi-am
inchipuit ca ma placi atat de mult. N-am crezut ca o sa ma saruti vreodata
sau ca o persoana ca tine va insemna vreodata ceva pentru mine. 
Iti multumesc pentru tot si sper sa fiu cum iti doresti tu.

1 suflete s-au deschis.:

Miss Little Sunshine said...

si totusi va exista un rasarit de 1000 de ori mai frumos, pe o plaja de 1000 de ori mai fina, alaturi de un tip de nota 1000, tipul TAU