Wednesday, October 22, 2008

Blogu' al doilea din octombrie

In seara asta simt din nou ca m-am saturat. In special de master m-am saturat, dar mai am si alti gargauni care ma tin ocupata. Ma enerveaza proiectele...credeam ca am scapat de ele la facultate, dar iata ca au parte de o revenire in forta. Imi vine sa-i bat pe astia cu idei de proiect ! M-am mai saturat si de lipsa mea de timp liber, pe care oricum cred ca l-as folosi in scopuri negative, ca sa-mi fac sange rau cand e lumea ocupata si n-are timp de mine, spre exemplu. M-am saturat si de schimbarea perpetua de colegi de la serviciu (de tine chiar imi pare rau, hash...), si de propriile mele frici, si de subiectele de conversatie care se tot repeta.
S-o ia naiba de viata, stiu ca scriu doar cand sunt suparata :) Dar nu-mi place sa-mi strig bucuriile (cum ar fi o bucata de rata cu legume intre doua betisoare) in gura mare. Ce sa fac ? Asta e.

2 suflete s-au deschis.:

DeeDee said...

Pfiii, taman ce ma prinseshi cu nishte orez cu ciuperci si alte legume intre doua betzishoare!!!! Mare bucurie si la mine, mai ales ca e gatit de Boo :P
In legatura cu cealalta chestiune... pot doar sa-ti spun ca niciunul nu e mai nesatul de toate astea :( Cu totii ne chinuim, pe toti ne apuca disperarea si refuzul :(( Dar asta e, mergem mai departe, ne mai chinuim putin, ne mai straduim... we live! :) And we survive to tell the story :) :P

AH said...

Eu as avea mereu timp de tine creatzo! Cat despre timpul liber... e mai bine sa nu-l ai. Ai mai putin timp la dispozitie sa realizezi cat de cacat e lumea.
Imi lipsesti, sa stii...
Cat despre postul tau, parca aud o voce trista cu putin ecou care se pierde undeva in intuneric. Parca e un mare mare oftat. Nu ofta cand nu ai de ce, zambeste cand nu ai de ce :)