Wednesday, January 6, 2010

Plain old Muttley

Este minunat cum ajung sa fac ceva de mare anvergura dintr-o prostie. Am de facut un proiect pentru scoala, la a carui tema ma strofoc sa ma hotarasc de prin octombrie, adica de vreo 2 ani daca iau in considerare perceptia-mi subiectiva asupra timpului. Alaltaieri nu s-a mai putut si mi-am consultat o colega. "Tu despre ce ai facut nenorocirea asta?" Un raspuns neasteptat din partea ei, avand in vedere ca pare un om teribil de serios: "Pai eu am scris despre violenta in desenele animate." mi-a atins un punct nevralgic. Desenele! Da, bai, chiaaaaaaar! De ce sunt desenele traduse?

Si asa am ajuns eu sa scriu un proiect intreg cu referiri la Flintstones si Scooby Doo dupa ce ieri ma zbateam intr-un cosmar cu materiale de propaganda. Apropos, exista desene cu Bugs Bunny si nazisti, ceva deosebit :)))
Dar sa lasam asta. Am facut chiar si o mica cercetare (si sunt mandra de mine) si s-ar zice ca nu sunt singura in revolta mea impotriva desenelor dublate. 444 de oameni au semnat pana acum o petitie online care cere intoarcerea Cartoon Network la ce stiam eu ca e de pe vremea cand urmaream tot ce prindeam pe acolo, stiam toate cantecelele si personajele, si pe alocuri toate episoadele, ca sa nu mai spun de reclame. E un subiect intens discutat si pe forumuri (inclusiv la CNA, dar putintel) si iata cum revolta mocnita din jurul meu, ca si spiritul de initiativa, ma ia din nou prin surprindere.

2 suflete s-au deschis.:

DeeDee said...

Am si semnat. E o idee buna! :D
Am mai zis asta cand am auzit prima oara (tot de la tine)...

Si sa stii ca vreau sa citesc proiectul, e clar? :))))

Corina said...

crystal! :)))