Thursday, April 12, 2007

Blogu' de azi

Uneori imi place sa ascult muzica ceva mai rock sau ceva mai agitata
si sa dau boxele mai tare. Tare pana cand imi acopera vocile din cap.
Vocile care spun ca pierd timpul, ca nu respect un program pe care
eu l-am facut. Vocile care imi aduc aminte ca el tot n-a sunat si ma
intreaba daca nu cumva e vina mea, ma invinovatesc ca nu am rabdare,
apoi sunt acoperite de cele care incearca sa faca liniste. Si vin vocile care
spun ca ar trebui sa ies la o plimbare, ca e cald afara si canta pasarile.
Unele apar din cand in cand, fredonand cate o melodie agitata in italiana
pe care oricum nu o inteleg. E haos. Omuletii din minte nu mai pot
controla vocile care umbla pe deasupra lor, se dizolva si le scapa din
maini. Imi aduc aminte franturi de copilarie, de adolescenta si de
saptamana trecuta si incerc sa le fac sa taca. Ma simt o ciudata.

1 suflete s-au deschis.:

GIOVA said...

Undeva intre simturi exista un loc in care ratiunea rupe echilibrul naturii. Acolo imi place mie sa dorm si sa visez frumos!