Sunday, April 8, 2007

Blogu' lu' "con Chupa Chups"


Ca si excursia din Paris, si asta s-a terminat si acum pare un vis...
A fost teribil de frig in Spania, am vazut o ninsoare strong in ultima
noapte cu Adam, Martin si fetele. Si m-a plouat mult; as vrea sa
multumesc pe aceasta cale umbrelei mele care m-a facut sa apreciez
mai mult Toledo. Mi-au placut mult polonezii care isi protejau femeile,
letonii care miroseau a prajituri cu toate ca incepeau sa arate a
barbati, spaniolii aiuriti Nachos si Turi, bomboana de Jaime,
dementul de Pepe si romancutele mele dragi, Ioana, Anca si
Rodica. Mi-au mai placut ca italienii isi rezolvau problemele in stil 
romanesc, ca Nestor isi deschidea laptopul "con Chupa Chups", ca te
puteai deplasa cu rata pana in Madrid, ca aveau bere buna spaniolii
si ca unii dintre noi intelegeau importanta unei petreceri. M-a ucis 
linistea oraselului in care toate casele aratau la fel si toate strazile 
aveau nume de pictori. Am aflat chestii noi, ca poti sa mananci
castraveti cu miere, ca daca amesteci vodka cu martini iese ceva bun,
ca in poloneza pronumele se scriu cu litera mare si ca numele
musulmanilor au semnificatii. M-a surprins cat de putina engleza
stiau, dar ne-am descurcat. Am vorbit si noi cu cei cu care ne intelegeam...
Mare grija la orice joc care implica un iepuras, prietenii stiu de ce...
Frigul m-a intepenit uneori dar toate lucrurile rele duc catre un sfarsit
placut. Cum ar fi noaptea alba de la sfarsit, cu muzica, bere, vodka,
putin dans si multa conversatie.
 Mi-a placut si zborul, felul in care se vedeau campiile pictate si
senzatia ciudata care vine cand vezi norii de deasupra. Parca poti sa
intinzi mana si sa-i atingi...
 Nu uitati sa va rezemati de scaun la aterizare. Decolarea da emotii
oricum.

0 suflete s-au deschis.: