Saturday, May 26, 2007

Blogu' starii de mai

 Iar am o stare din aia ciudata, cum m-a apucat si acum 2 ani in mai cand
l-am disperat pe Dan... (Saracu...oare ce mai face ?) Am tot felul de
probleme reale sau imaginate pana la punctul in care se confunda cu
realitatea. Mi se pare ca ma ingras, ca nu beau destula apa, ca nu-mi 
sta bine cu cerceii mei. Ma doare capul si ficatul si am unghiile uscate.
Mi-e foarte frica de sesiune...Si de faptul ca prietenii mei s-au saturat
de mine si ca le spun mereu numai rautati gratuite sau cuvinte care
nu ies cum ar trebui.Ma enerveaza penibilul meu ex-amic de care am
parte inca zilnic si, all in all, ma simt singura. Incerc sa ma inconjor
zilnic cu oamenii mei preferati dar parca mereu lipseste ceva. Nici nu mai
rad la fel de mult ca inainte.

 Si nici nu stiu cu cine as putea sa-mi impart ceaiul verde.

1 suflete s-au deschis.:

Miss Little Sunshine said...

here's a thought: poate te-ai mai schimbat si tu...cat despre faptul ca te simti singura, inconjoara-te cu oamenii preferati si dak le spui rautati cere-le scuze. vor intelege dak stii sa le vorbesti.