Wednesday, June 13, 2007

Blogu' nevoii de exprimare

 Am chef pur si simplu sa mai scriu ceva. Ar trebui acum sa mai citesc
ceva despre argumentele protectionismului. Sau sa ma gandesc cum
as face eu un logo nou pentru Nike. Ceva imi spune ca totusi n-o sa
termin brieful ala in doua zile. Nu am idei si nu am rabdare, asa ca
nu-mi iese treaba, dar e timp pentru toate.
 Am castigat un bax de bere acum 3 zile si am fost azi sa-l beau cu niste
prieteni. Si m-am simtit asa bine, placuta si iubita, printre oamenii
care imi plac mie mult si datorita carora imi place facultatea mai mult
decat liceul. N-am terminat berea dar am ras, am barfit, am facut
planuri si ne-a fost bine. A fost exact ce imi trebuia dupa saptamanile
astea ciudate in care multe au mers prost; examenele, relatiile cu
ceilalti si viata mea interioara. Ieri mi-a zis cineva ca sunt frumoasa
si am zambit, pacat ca nu mi-o spune mai des. As fi vrut sa ma tina in
brate cand nu puteam sa dorm din cauza propriilor mele obsesii si
ganduri. As fi vrut sa-i aud respiratia, sau sa vad putina lumina, macar
si de la blocul de vis-a-vis daca o persoana nu putea fi langa mine.
Aveam nevoie sa stiu ca nu sunt singura in timp ce gandurile mi se
transforma in imagini in fata ochilor si ma sperie. As vrea un somn
linistit in fiecare seara.

0 suflete s-au deschis.: