Saturday, October 13, 2007

Blogu' serii

In camera mea miroase a fum de tigara. Am terminat de scris si ma uit la
o poza cu o Mazda 6 care nu va veni niciodata sa ma ia de acasa, cu toate ca
este exact genul de masina pe care ar trebui sa o aiba un tip care vrea sa
ma impresioneze. Are culoarea petrolului, e curata, lunga si masculina. Nu
m-as vedea conducand-o, dar sunt sigura ca parul meu blond ar arata
foarte bine pe scaunul din dreapta sau pe bancheta din spate...
Melodia pe care o ascult spune Tell me what you're feeling, I'll feel it with you
si eu incep sa ma intreb daca urmatorul tip pe care o sa-l plac o sa simta
ceva pentru mine. Daca o sa ma iubeasca vreodata vreunul. Ma intreb
uneori cum e sa ai o relatie lunga, cum e sa apara monotonia, obisnuinta,
reflexele. Stiu ca e de vina seara, ziua nu prea ma gandesc la viitorul meu
amoros, ma preocupa mai tare ce am de facut zilnic. Dar seara ma gandesc
la ei toti si ma intreb daca gresesc undeva, daca imi scapa ceva de fiecare 
data. Si ma intreb de ce toate cantecele mele preferate sunt triste, despre
iubiri pierdute si dor si jale.

0 suflete s-au deschis.: