Saturday, November 29, 2008

Blogu' votului

Ce misto e cand dau peste oameni care duc vieti complet diferite de a mea ! Azi de exemplu, am gasit niste oameni din astia, am vazut ce mai fac ei si a fost ca o gura de aer proaspat. Multumesc Ancai si lui Vladut pentru ca scriu ce au mai facut ei. Mi-e cam dor de voi...
Traiesc intr-o celula semi-reala uneori si nu stiu cat de bine e asta...Maine ma duc sa mai iau pulsul lumii, la futureshorts. La cate filme am vazut in ultima vreme, ar merge si niste scurte, nu?
Dar intai ma duc la vot. M-au ajuns campaniile astea electorale, cu prostiile lor de afise, pelerine si mesh-uri peste tot, iar decizia finala am luat-o azi cand am vazut un afis pro-PSD agatat de geamul vecinilor mei de vizavi. Primul lucru cand am tras draperia...rosu pe alb, o optiune politica scrisa cu litere mari. Asa ca ma duc sa imi spun parerea, ca un cetatean ce sunt, maine dimineata la fosta mea scoala, care intre noi fie vorba, s-a schimbat mult in ultimii ani, si nu neaparat in bine. S-au dus vremurile cand stateam atarnate de usa de langa clasa. A disparut si usa, nu doar noi. Eh...

2 suflete s-au deschis.:

Anonymous said...

stiam eu ca e bun la ceva blogul meu :) si eu trebuie sa aflu mai multe despre ce ai mai facut tu, asa ca ne vom intalni curand, promit!

Anonymous said...

Si noua ne e dor de tine... Un vin fiert in weekend?