Tuesday, April 28, 2009

Blogu' oamenilor

"Nu poti cumva sa ajungi mai devreme? Eu sunt deja aici." "Nu, abia ma urc in metrou, scuze. Hai ca poate reusesc sa ajung mai devreme, bine?" "Bine hai, ne vedem la scari acolo. Pa" A trebuit sa astept vreo 15 minute din cauza ca am plecat prea devreme de la pseudo-job, asa ca m-am rezemat de un suport de flori din coltul Universitatii si da-i si stai. Ca de obicei, mi-au atras atentia oamenii care ieseau de la metrou. Am vazut fete cochete, un tip cu parul lung si cu pipa (am auzit ulterior ca nu era roman), o fata care avea blugii trasi complet peste pantofi, un aurolac care a cerut nonsalant o tigara tipei rezemata de suportul alaturat. Apoi o fata s-a impiedicat de capatul scarilor. La scurt timp, un cuplu pe care il stiu din scoala generala a coborat scarile spre statie; baiatul e mic si grasut, cu fata de ursulet, iar fata e blonda, cu ochi albastri si bondoaca. Ii stiu demult si ii vad des. Acum un an in autobuz se gandeau sa se mute impreuna.

Mi-ar placea sa ies cu cineva interesant in oras si sa ne uitam la oameni, pe undeva pe la Universitate sau la Romana. Ma vad pe scari cu un tip brunet, un amic bun, cu care sa stau la povesti despre ce vorbe s-ar potrivi fiecarui om care trece pe acolo. Daca fiecare ar avea un speech bubble deasupra capului, ce ar scrie in el?

1 suflete s-au deschis.:

Miss Little Sunshine said...

la mine nu cred ca ar fi de ajuns o singura bula :-? poate una la milisecunda :"> ca la cate ganduri pe secunda am...