Friday, May 15, 2009

Blogu' din Kiseleff

Nu stiu de unde atata noroc pe mine, dar toate slujbele de pana acum au fost in zone minunate, din care nici nu prea imi vine sa ma intorc in Rahova mea. Dintre toate cartierele urate din Bucuresti, eu am lucrat numai in alea frumoase si vechi, in Cotroceni, la Unirea in zona veche si acum in Kiseleff, unde trebuie sa recunosc ca imi place in fiecare zi mai mult din punct de vedere arhitectural. Si de ce nu, ma simt bine sa ma plimb ca turistu', uitandu-ma la case in drum spre pseudo-jobul creativ. Care la randul lui, isi are locul intr-o casoaie de piatra cu gard in forma de creion, unde un caine trist latra toti muncitorii si unde se aduna frecvent numerosii copii ai agentiei, cu varste intre aproape 1 si 3 ani. Fete toate.

Ce am mai vazut pe acolo in astea 3 saptamani: copii pe care ii cheama David (intotdeauna un semn clar al bunastarii), o casa cu fatada plina de trandafiri, multe Mini Cooper, multi expati, multe babe in case vechi si cativa muncitori care striga dupa femei din varful stalpilor de rezistenta (pe care i-am gasit si in Spania, deci in Bucuresti n-ar trebui sa ma mai mire).
Si am aflat ca si in Kiseleff exista sobolani, dar daca ii prinzi vii, ai avantajul ca ii poti elibera in siguranta in parc. 1-0 pentru natura!

2 suflete s-au deschis.:

DeeDee said...

Te inteleg perfect. :)
Si eu numai in zone de-astea de lux rezidez in timpul zilei (ma rog, cam atunci cand muncesc si stau in birou si vad natura de sus). Eu am stat mai mult prin zona Dorobanti-Romana, Marriott si o mica evadare prin Vitan. Dar tot e bine. Si in Rahova noastra e frumos... n-ai vazut ce de culori ;;) :))
Mai, la mai mare! Cine stie cand ne luam si noi o casa in zonele astea ;) Doamne ajuta! [-o<

Corina said...

aaaha. si-o sa lucreze altii pentru noi ;)