Tuesday, August 11, 2009

Brasov, a little love

Am fost la Bran si la Brasov in weekend si am fost destul de norocoasa incat sa merg cu un om pasionat de fotografie, care a reusit sa inregistreze cum trebuie ambele zile.

Stiu oameni frumosi din Brasov, asa ca banuiam ca si orasul trebuie sa fie altfel decat il vazusem pana acum, asa ca am plecat intr-o plimbare scurta, cu autobuzul 5 pana in Piata Sfatului si apoi pe jos pana la gara.



Am stat vreo doua ore prin Piata Sfatului, unde am ascultat o conversatie intre un tip din Brasov si o tipa din Bucuresti, care aveau o relatie la distanta si urmau sa nu se mai vada ceva timp. M-am intrebat cati brasoveni isi duc prietenele la promenada pe acolo si m-am uitat la oameni. Am auzit multi straini si m-am intrebat de ce ne chinuim sa aducem turistii pe litoral cand ei vin deja la munte: n-ar fi mai normal sa atragem si mai multi la munte decat sa scoatem in fata hotelurile comuniste de la mare? But hey, what do I know?
Mi-a placut zona veche si turistica, m-a ingrozit Centrul Civic mai urat chiar si decat al Bucurestiului si pe alocuri, Brasovul mi-a adus aminte de Madrid. Voi reveni, cu ochii inchisi pe langa blocurile masive si fara rost de la gara si cu mai mult timp la dispozitie pentru plimbari. Miroase mai frumos in Brasov decat de unde plec eu.













2 suflete s-au deschis.:

Melting said...

comparația cu Madridul mă duce cu gândul la o schimbare de capitală :Pppp dar n-am eu bafta asta (cum cerșeau oamenii disperați buletin de Bucale înainte de 89, așa ar cerși dintr-ala de Bv după 2009... dream on sugar boy). mă bucur că ți-a plăcut cumva... dat' viitoare poate îți arăt și fața mai puțin știută, un chicago coffee intr-o mansardă cu miros de Flash Jack :)) dacă voi fi pe acolo...

Corina said...

poate poate, melting, si ti-as pune si niste intrebari tematice la fatza locului, sa vezi atunci :)) desiiii...la momentul actual mi-ar face mai mult cu ochiul un tur de Zid cazut, ca tot mi s-a facut dor de zburat departe de la o vreme :D