Monday, October 12, 2009

Misiune indeplinita :D

Hmmm da...Pe 2 august scriam ca am un poster cu cafea pe care as vrea sa il am (ca eu l-am facut, copywriting-wise) si sa il lipesc pe usa. Cat ar fi durat pana parintii mei, expusi zilnic la mesajul publicitar, ar cumpara un plic din cafeaua cu pricina? L-am primit in jur de 15 august si, desigur, l-am lipit. Nu rezist experimentelor ;)
Acum 2 zile mama a cumparat un plic de Saga: "Eeee, nu-i din cauza afisului, dar hai sa vad si eu cum e."
q.e.d. :)

2 suflete s-au deschis.:

Miss Little Sunshine said...

parintii tai sunt cobai, ha? :))) oricum tare ideea, nici eu nu m-as gandi sa fac asta pe ai mei... desi daca ma gandesc bine tie ti-am cam aplicat o multime de teste psihologice in ultima vreme :-? :)))

Corina said...

eeee, da, dar la mine a fost benevol, ei n-au stiut :p :)))))