Thursday, June 28, 2007

Blogu' certelor

 O zi ciudata azi. Un examen pe care sper sa-l iau, dar pentru care nu
cred ca as fi putut sa ma pregatesc mai bine decat am facut-o. O plimbare
prin soare. O iritatie la picior de la adidasi, dar nu-mi puteam permite
sa plec la examen fara sosetele norocoase. Se pare ca si-au facut totusi
efectul. Apoi ore intregi in parc, cu ochii spre lac si cu urechile spre
Ioana.
 Mama acasa era nervoasa de ieri si si-a varsat oful. Se cearta des cu
tata si parca nu mai pot comunica decat prin tipete. Amandoi iau totul
personal, se ataca, se irita, se testeaza. Dureaza deja de ani de zile
chestia si cu greu mai reusesc ca treaca peste moment. Dupa ce mi-a
povestit mama cum i se pare ei ca tata declanseaza discutiile, a venit
si el acasa si deja parca perceptia mea asupra lui se schimbase un pic.
Eu m-am inteles mereu mai bine cu el, probabil ca semanam mai mult,
nu stiu. Dar acum parca era "the bad guy", m-am speriat cand am
realizat ca asa il vad. Apoi am vorbit cu el, a fost ok. Dar amintirea 
sentimentului mi-a ramas inca in cerul gurii. Sper sa nu prevesteasca
ceva mai rau.

0 suflete s-au deschis.: