Saturday, June 16, 2007

Blogu' lu' Publivore

De vreo 4 ani astept sa se intample ce s-a intamplat aseara. Am mers
la Noaptea Devoratorilor si...ce pot sa zic ? A fost exact asa cum am
sperat. Mai putin caldura, care se ridica cu seninatate pana la ultimul
rand, in care am stat eu. Dar nu sistemul de ventilatie al Polivalentei
a fost partea importanta, ci Reclamele. Ore intregi de reclame, non-stop,
chiar si in pauze. Reclame noi, vechi, din Franta, Belgia, Elvetia, Olanda;
reclame cu mesaj puternic pentru lupta anti SIDA sau antidrog, reclame
amuzante la asigurari, reclame cu sex la orice. Reclame ale marilor
regizori la Parisienne, reclame din 1921. O noapte in care sa ma uit doar
la reclame e ceva special pentru mine. Nu ma satur de ele niciodata
si uneori mi se pare trist ca nu prea am cu cine vorbi despre ele. Si
alteori mi se face teama ca nu am destula imaginatie incat sa le fac.
Totusi am incredere ca pana la urma voi ajunge sa imi fac din reclame
o ocupatie permanenta, platita mai bine sau mai prost, nu asta e aspectul
important. Am incredere ca daca fac ceea ce imi place, totul iese bine
si o sa ajung sa am tot ce imi doresc. Nu consider domeniul asta o joaca,
ceva ce oricine poate face. Cred ca trebuie sa ai un talent ca sa faci
publicitate de succes si trebuie sa fii un om destul de special. Trebuie
sa te fascineze, sa inveti, sa speri si sa crezi ca publicitatea va schimba
ceva in bine.
"When I grow up, I wanna work in advertising...be a copywriter and
lie awake at night, writing the great american novel that will never get
published..."

0 suflete s-au deschis.: