Wednesday, December 19, 2007

Blogu' din decembrie


Iata ca s-a intamplat ceva frumos, blogul meu a ajuns mentionat pe un altul.
Multumesc, Andra! :D
Mi-am luat un brad frumos si abia astept sa-l impodobesc cu globulete multe
multe si sa vad ce mi-a adus Mosu. S-a mai eliberat mintea mea de diversele
probleme imaginare, asa ca Sarbatorile astea vin exact la momentul oportun
ca sa ma bucur de ele, mai ales ca ma duc in vilegiatura de Revelion. Sper sa
nu raman inzapezita cu trenul prin Oltenia pe undeva. Wish me luck !

1 suflete s-au deschis.:

Andra said...

Hai sa facem un concurs cu cine are cel mai frumos brad.. :) Punem poze adica :D
Si facem si o campanie de promovare, asa, printre cunoscuti... Si apoi facem un album cu top 12 :P

P.S. Eu inca nu am brad si am impresia ca vine direct Mosu' cu el, ca prea a intarziat mult copacu'asta :(