Tuesday, February 5, 2008

Blog tag

Hehe! Blogul meu care pana acum cateva saptamani era cu circuit inchis incepe sa devina public. Am primit o leapsa (zisa si tag) de la Aida. Iata ce trebuia sa fac:

1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseste a 5-a propozitie/frază.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.

Iata ce am produs:

"Si inchise, canalia!
Ce s-a intamplat mai departe in apartamentul nr. 50 nu se stie, dar se stie ce s-a intamplat acasa la Nikanor Ivanovici. Inchizand usa closetului cu zavorul, presedintele scoase din servieta pachetul pe care i-l strecurase translatorul si se convinse ca acesta continea patru sute de ruble. Nikanor Ivanovici inveli pachetul intr-o frantura de ziar si il varî in nisa de aerisire."
(Mihail Bulgakov - Maestrul si Margareta)

Dau si eu leapsa mai departe la Ioana si atat. Prietenii mei n-au bloguri in marea lor majoritate, iar cei carora as fi putut sa le trimit au primit-o deja. Daca aflu ca si-au facut blog si altii, le dau mai tarziu.

1 suflete s-au deschis.:

Anonymous said...

Doamneeee! Eu de ce nu stiam ca ai blog?:)