Monday, February 4, 2008

Blogu' cartii


Am terminat azi de citit o carte geniala. Maestrul si Margareta a fost scrisa de Mihail Bulgakov in 10 ani iar mie mi-a luat doar 3 zile s-o citesc, insa probabil as fi putut s-o termin intr-una singura daca n-ar fi trebuit sa dorm si sa mananc. Intotdeauna au un farmec deosebit cartile care spun o poveste putin mistica, care au un usor aer de legenda. Legenda urbana, in cazul de fata. Ce e ciudat totusi la ea e ca titlul se refera la o poveste secundara, dupa parerea mea. Woland sau Behemoth sunt personaje "mai principale" ca sa zic asa, decat Maestrul sau Margareta, dar...cine sunt eu sa fac critica literara? Treaba e ca n-am mai citit de mult o carte, iar de la Lolita incoace, nici una nu mi-a mai placut atat de mult; iar ca bonus, cartea asta mi-a intarit increderea ca oamenii au un destin ca exista un echilibru permanent intre bine si rau si ca viata mea se poate schimba cand ma astept mai putin.

Tot azi, am invatat sa desenez o floare.

2 suflete s-au deschis.:

DeeDee said...

Superbe carti ambele!
Sunt si preferatele mele, alaturi de muuuuulte altele... dar sunt doua din cartile care te tin cu rasuflarea taiata pana le termini... si nu prea le lasi ever din manutza :))

Miss Little Sunshine said...

in sfarsit te-a convins ceva ca nu bat chiar campii cand iti zic ce iti zic :P :D