Tuesday, February 19, 2008

Blogu' facultatii




E luna plina azi si eu imi dau seama ca s-ar putea totusi sa-mi fi ales aiurea facultatea aia care suna bine. Am avut seminar de etica cu un tip cu alura de filozof si ma gandeam ca probabil mi-ar fi placut mult mai mult o facultate cu discutii, ceva de la Universitate poate. Ceva Limbi Straine, Filozofie, Litere...Facultatile alea care produc profesori. Parintii mei m-au indreptat spre ASE, in ideea ca n-as gasi vreo slujba mai de Doamne-ajuta cu limbile straine si nu mi-ar fi bine dupa aia. Poate ca asa e, nu stiu momentan. Oricum am ajuns cred ca la cea mai filozofica facultate din ASE, unde invat...sa port discutii elevate :)

1 suflete s-au deschis.:

Andra said...

Te invit la o tura prin Cibernetica.. Ce zici? :P

Niciodata nu e prea tarziu pentru o a doua facultate :) Iar Universitatea o sa fie acolo si dupa ce termini tu ASE-ul. Te sustin moral :P