Friday, June 12, 2009

Blog de nunta




Imi povestea azi o tipa ca e indragostita de un baiat de un an si ceva, cu toate ca el isi vede de viata lui. S-au vazut, s-au placut, au fost ceva timp impreuna si acum nu mai sunt, desi ea ar vrea. Il cauta, il suna si mai incearca o data cand vede ca el nu-i raspunde. Isi da seama ca face o prostie si ca ar trebui sa inceteze, dar nu poate. A iesit in oras si cu altii, stie ca el e cu altcineva, dar nu se lasa.

Da, e o usurare si o mirare pentru mine sa aflu ca lucruri din astea li se intampla si altora.
Altminteri, mi-am cumparat azi "Nunta in cer" de Eliade dupa ce am vazut o reclama si am citit recenzia pe net (cine zicea ca netul are grad mic de eficienta al reclamelor ?) si o s-o incep dupa ce termin cu Sotronul, care a devenit mult mai interesanta dupa ce a revenit Oliveira in Argentina. Pana atunci prea semana cu un vis de-al unui prieten viata lui si mi se parea usor previzibil. Sunt un om rau daca zic ca am crezut ca o sa fie mai buna cartea asta ?
In timpul liber, mai fac si un curs de portugheza distractiv in felul lui, care ma plimba prin toata Universitatea. Azi de exemplu am intrat in subsolul care miroase a soareci si arata a orfelinat, ca sa trag la xerox niste foi cu exercitii pe care nu cred ca apuc sa le fac pana maine. M-a sfatuit tata sa dorm mai mult :o)

2 suflete s-au deschis.:

DeeDee said...

Foarte frumoasa cartea lui Eliade. E unul din preferatii mei (undeva sus in top ;) ). O sa-ti placa :)

Corina said...

Mai am putin si incep s-o iau la rost :) Iti spun impresii.