Friday, June 12, 2009

Hobby blog





Unii poate stiti, unii poate nu, mi-am gasit un hobby. E foarte relaxant si cum am devenit un om mai bun si mai rabdator de cand am inceput sa lucrez, rezist o bratara intreaga. Ca tot ziceau unii ca nu ma tin de ce incep. Na!

Asta am pana acum.

4 suflete s-au deschis.:

DeeDee said...

Multumesc mult pt bratara mea!!!
E superba! :) Exact asa cum mi-o inchipuiam.... >:D< :*
We praise you, Master of bracelets ^:)^ :)

Corina said...

;) Mi te inchipui purtand-o. Sa ne vedem intr-o zi, sa vad cum iti sta cu ea.

DeeDee said...

Pai o tin dupa mine, cum altfel?
Daca nu o port (ca poate n-am ceva cu verde...), e in geanta oricum...
Cine stie cand imi trebuie? [;))]

Anonymous said...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!