Monday, March 19, 2007

Blogu' lu' "Mystery of capital"


Toata lumea e busy pe messenger, deci viata mea sociala e la pamant...Dar nu si cea academica, pentru ca azi am luat o carte pe care trebuie s-o citesc si s-o prezint pentru nota marita la examenul de globalizare. Sau in varianta oficiala, o citesc pentru mine, ca sa stiu 
si ca sa devin o buna profesionista 
intr-un domeniu in care nu prea vreau sa activez. Pentru mine scoala a fost intotdeauna plina de lucruri invatate fara a sti la ce o sa-mi foloseasca. Cu ce ma ajuta ca stiu niste contabilitate ? Sau ca am invatat chimie ? Daca liceul a fost plin cu dezamagiri, facultatea e ca o revista. Aflu o gramada de chestii noi si pe alocuri interesante, pe care le adun si le stochez fara sa stiu daca o sa ma ajute vreodata mai mult decat la a intelege stirile. Spre dezamagirea unora, inca nu stiu cat a fost PIB-ul Romaniei pe anul trecut sau din ce este formata balanta comerciala, insa stiu ca in ultima reclama la Maggi trebuiau sa apara mai multe femei sau ca statiile de metrou Universitate si Piata Unirii 2 sunt cele in care un afis are cele mai mai mari sanse sa fie vazut. Pana la urma, e chestie de prioritati. E important sa nu pierzi din vedere scopul final, chiar daca uneori pare foarte indepartat.
Cartea se numeste "The mystery of capital", are 228 de pagini, e in engleza si am o luna si jumatate la 
dispozitie ca s-o citesc. Wish me luck ! 

0 suflete s-au deschis.: