Monday, September 21, 2009

Ihatethishit

I hate this shit scrie pe proaspatul meu tricou. Iar ma duc la o admitere si nu-mi place, desi mi-o doresc. Tocmai cand ma gandeam ca e de rau ca nu ne aleg mai repede bunii oameni de la SNSPA, m-am gasit pe lista alaturi de alti 90 de oameni pentru interviul de master. Small world, asta a publicitatii junioare romanesti. Din lista de inscrisi, stiu personal/dupa nume vreo 10 oameni, printre care o tipa respinsa, ceea ce confirma ipoteza-mi cum ca Bucurestiul e un oras prea mic ca sa mai poti cunoaste oameni cu adevarat noi dupa cativa ani. Eu totusi caut oameni care nu aleg fonturi toata ziua ca sa stie cum arata Caslon si nici nu citesc IQads si nici nu stiu cine e Bill Bernbach si ce-a facut el cu viata lui :)

De ieri sunt si traducator pentru TED Talks, deci stati pe frecventa.

0 suflete s-au deschis.: