Tuesday, September 22, 2009

Isveryhappy

Pfuuu, gata si cu marele interviu! N-am mai avut atatea emotii de anul trecut de la interviul de master (la Jurnalism, hating them, don't get me started) si nici n-am mai fost asa cu mintea brambura apoi de cand...de cand...de mult! :D

Pe scurt, traseul meu de la intrat in sala pana la calmare, in episoade, asa cum l-am perceput. Iese Costin Radu (sa traiesti o viata lunga si fericita, ca tare om bun esti!) sa ma cheme. Un scaun, pun poseta pe el, iau loc in fata comisiei. Ce scrie pe biletel? Multe cuvinte si un brand. Niste intrebari, raspund cum imi vine prima data. "Multumim, o zi buna!" Ma ridic, dau biletul, iau geanta, ies. Cobor scari care parca se repeta. Ies din cladire si se rupe continuitatea de tot. Sun mama, nu raspunde, vorbesc cu tata. Ajung pe Lascar C, ajung la un chiosc de ziare, intru in metrou. Un preot in metrou. Ajung in statia de tramvai. Sunt in tramvai si ma gandesc sa scriu pe blog. Parca zbor. Ajung in casa. Urlet interior de bucurie. Intru pe mess, mail si facebook, comentez o poza, deschid bloguri, aflu aventuri, dau mesaj. Ma asez in pat sa citesc minunata carte (Graham Greene - Al zecelea om, daca stiam ca e asa buna, o citeam mai demult). "Dar hai sa scriu totusi pe blog."
Multumim sosetelor norocoase care ma scot mereu din rahat, prietenilor care au crezut in noi si celor care nu au crezut (ha!), mamei si tatei ca ne lasa sa ne facem de cap si...tuturor celor care zic ca vor sa faca publicitate dar nu citesc nici macar IQads, daramite o carte.
Is very happy :D

2 suflete s-au deschis.:

Anonymous said...

si multumiri celor 5-6 mirese care s-au lasat admirate in toata spledoarea lor in acea sambata. :) Ce vrei? am si eu un cocofix! :P

Corina said...

:)) daaaaa, miresele cismigiului :)) ai zis tu ca o sa avem noroc ;) oare toate simbolurile religioase aduc noroc? vad si multi preoti de la o vreme.